lifetime-licentiecode pakt hij niet

Discuss EssentialPIM in Dutch

Moderators: PeCe, Moozer

Post Reply
Joh76
Novice
Posts: 17
Joined: Thu Jul 18, 2013 4:53 pm
Has thanked: 1 time

lifetime-licentiecode pakt hij niet

Post by Joh76 »

Hallo,

Vanochtend heb ik EssentialPIM geüpdatet naar versie 5.57. Van de week kreeg ik een mail met een aanbieding voor een levenslange licentie. Na het updaten heb ik die aangeschaft. Nu pakt hij de licentiecode alleen niet. Hoe kan dat?
User avatar
PeCe
Guru
Posts: 1403
Joined: Tue Jul 13, 2010 1:49 pm
Location: Spakenburg, Netherlands
Has thanked: 101 times
Been thanked: 329 times

Re: lifetime-licentiecode pakt hij niet

Post by PeCe »

Vermoedelijk is dit een oud en bekend probleem dat af en toe optreed. Zelf heb ik er geen last van/mee gehad.
De oplossing staat nl. op de oude supportsite; Cannot write key information

Oftewel sluit EPIM af, zoek de map/directory waar je EPIM hebt geïnstalleerd en delete (of mijn voorkeur uit veiligheidsoogpunt - hernoem het bestand) het EssentialPIM.ini bestand. Als je dan EPIM opnieuw start, dan lukt het invoeren van de nieuwe key wel.

Tenminste ik hoop dat dit hetzelfde probleem is, zo niet kan je dan aangeven welke melding je krijgt.

Succes.
Peter Tak
The Netherlands
Moderator and Dutch translator for EPIM
EPIM 11.8.4 Pro portable / Android EPIM 6.0.17
Joh76
Novice
Posts: 17
Joined: Thu Jul 18, 2013 4:53 pm
Has thanked: 1 time

Re: lifetime-licentiecode pakt hij niet

Post by Joh76 »

Ja, dat was de oplossing. Alleen zag ik geen bestand EssentialPIM.ini, maar wel een EssentialPIM van het type configuratie-instellingen. Dat was 'm. Daarvan heb ik de naam veranderd en vervolgens het bestand geopend. EssentialPIM komt dan met de melding dat de probeerversie maar 30 dagen geldig is enz. Daar kun je ook de nieuwe key invullen. Voilà.

Hartelijk voor het snelle antwoord! Ik vind EssentialPIM echt een heel goed programma. Alles goed geordend, bij elkaar en het werkt overzichtelijk. Ja, hoe kan het ook anders... anders koop ik geen lifetime-key.
Post Reply