Bijlagen in mail slepen werkt niet meer

Discuss EssentialPIM in Dutch

Moderators: PeCe, Moozer

Post Reply
kIK40
Novice
Posts: 37
Joined: Mon Mar 21, 2011 12:50 pm

Bijlagen in mail slepen werkt niet meer

Post by kIK40 »

Sinds laatste update (Essential Pim Pro 5.81) werkt het slepen van een bestand van het ene programma (bijv. verkenner) als bijlage naar een mail niet meer. Is dit bekend of moet ik wellicht het probleem bij mijzelf zoeken?
Bij voorbaat dank voor jullie reactie.
Kik40
User avatar
PeCe
Guru
Posts: 1403
Joined: Tue Jul 13, 2010 1:49 pm
Location: Spakenburg, Netherlands
Has thanked: 101 times
Been thanked: 329 times

Re: Bijlagen in mail slepen werkt niet meer

Post by PeCe »

Zowel bij taken (komt keurig dialoogvenster met vraag koppelen of invoegen) als bij e-mail worden bij mij (EPIM 5.81 Pro Portable) de bijlagen keurig ingevoegd. Wat dat betreft kan ik je probleem helaas dus niet bevestigen.

Dus is het de vraag, is het een algemeen probleem (m.a.w. werkt slepen/plakken bij andere programma's wel) ?
Als het alleen EPIM betreft, kan je kijken of het probleem ook optreed als je een nieuwe (test) database maakt, kan je dan wel slepen/plakken ?
Idem neen, dan is het geen database, maar programma probleem, mogelijk dat een herinstallatie, back-up van je data en INI-bestanden maken, daarna alles verwijderen uninstallen en opnieuw installeren. Na de installatie wel je databases terugzetten, de INI's nog niet. Werkt het dan wel ?
Indien ja, dan de ini's terugzetten, werkt het nog steeds? Indien ja is het mooi, indien neen, dan EPIM.ini verwijderen, dan zit daar het probleem in.
Peter Tak
The Netherlands
Moderator and Dutch translator for EPIM
EPIM 11.8.4 Pro portable / Android EPIM 6.0.17
Post Reply