Updates

Discuss EssentialPIM in Dutch

Moderators: PeCe, Moozer

Post Reply
User avatar
Onzeouwe
Novice
Posts: 8
Joined: Sun Mar 31, 2013 9:54 am

Updates

Post by Onzeouwe »

Alweer een jaar of 2 a 3 geleden heb ik de life versie van EPIM pro aangeschaft. Gebruik momenteel de portable versie zodat ik de zelfde info blijf houden. Vandaag kreeg ik weer bericht dat er een update was dus die gedownload en geinstalleerd. Gevolg weer een nieuw programma zonder de accounts en de extra genoemde opslag media en ook nog eens extra het invoeren van de naam en de key (lifetime) welke ik ooit heb ontvangen. Ben al enige tijd aan het zoeken naar een oplossing maar helaas kan ik het niet vinden, gevolg volgens mij dat de updates niet worden gebruikt en dat ik iedere keer opnieuw de account opnieuw moet invullen en dat moet volgens mij allemaal niet nodig zijn.

Is hier een oplossing voor?

Dick van den Heuvel
Max
Site Admin
Posts: 21714
Joined: Wed Dec 08, 2004 11:39 pm
Has thanked: 819 times
Been thanked: 364 times
Contact:

Re: Updates

Post by Max »

Hello,

please search your computer for *.epim files, one of them will be your database with all of your data. If you need the license key- please let me know- I will find it for you.
Maxim,
EPIM Team
User avatar
Onzeouwe
Novice
Posts: 8
Joined: Sun Mar 31, 2013 9:54 am

Re: Updates

Post by Onzeouwe »

Je zou mogen verwachten dat updates automatisch in de nieuwe setting wordt overgenomen. Zoals als ook het gebruiken van de licentie key welke ik wel bezit.
User avatar
tesro
Guru
Posts: 100
Joined: Mon Dec 29, 2008 5:35 pm
Location: Netherlands
Has thanked: 6 times
Been thanked: 9 times
Contact:

Re: Updates

Post by tesro »

Als je een update voor een nieuwe portable versie hebt. Dan het het makkelijkste om deze uit te laten pakken naar de map van de vorige versie. Dan hou je alles op de zelfde plek en je database, instellingen en licentie key worden door de nieuwe versie en oude instellingen gewoon gezien.
Windows 10 EssentialPIM Pro 8.6.1 Desktop and 8.6.1 Portable
Sansung Galaxy a20 Android 9 EssentialPIM 5.7 beta 2 pro
Post Reply