Overstap naar kopen?

Discuss EssentialPIM in Dutch

Moderators: PeCe, Moozer

Post Reply
li mus
Posts: 3
Joined: Sun Jul 09, 2017 7:06 am

Overstap naar kopen?

Post by li mus »

Hallo,
Ben nog onbekend hier en ook met ( de portable en demo) versie van PIM en gebruik momenteel deze fraaie mail app om te testen.
Bevalt op 1 ding na perfect en hoop zodra opgelost is, ook met PIM door te kunnen gaan :)
Heb ook MailWasher Pro in gebruik, stoei nog met wat spam en ook hoe meer' nog te kunnen 'voor-filteren' van Pim maar dit kom zodra nu eerst probleem nr. 1 opgelost kan worden?

Om de haverklap komt onderin de taakbalk nu een melding en zie adres/visite kaartje in beeld, wisselend van aantal ( waarschijnlijk aantal mails die net binnenkwamen) met melding : " can not find license information" ?

Hoe krijg ik deze weg in de demo free versie zodat ik in 'rust' en zonder die pop-ups om de paar minuten deze app verder kan uitproberen?
Als alles probleemloos lukt, wil ik graag zsm ook de (levenslange) koopversie uiteraard :)
Alvast mijn dank!!
Max
Site Admin
Posts: 21714
Joined: Wed Dec 08, 2004 11:39 pm
Has thanked: 819 times
Been thanked: 364 times
Contact:

Re: Overstap naar kopen?

Post by Max »

Hello,

please re-install Pro version from EssentialPIM website.
Maxim,
EPIM Team
User avatar
PeCe
Guru
Posts: 1403
Joined: Tue Jul 13, 2010 1:49 pm
Location: Spakenburg, Netherlands
Has thanked: 101 times
Been thanked: 329 times

Re: Overstap naar kopen?

Post by PeCe »

Voor mij is dit een onbekende melding, dus helaas kan ik je hiermee niet helpen.

maar conform de reactie van Max is er mogelijk iets "corrupt" met de installatie en moet je deze opnieuw downloaden en installeren. Ik vermoed dat men ergens een kleine aanpassing heeft doorgevoerd en dit als stille release beschikbaar heeft gemaakt. Want ik zie dat ik zelf ook 7.52 gebruik en dat daarvan een "nieuwe" 7.52 beschikbaar is.

Hopelijk helpt dat.
Peter Tak
The Netherlands
Moderator and Dutch translator for EPIM
EPIM 11.8.4 Pro portable / Android EPIM 6.0.17
Post Reply