Nederlandse vertaling.

Discuss EssentialPIM in Dutch

Moderators: PeCe, Moozer

Alfred
Expert
Posts: 99
Joined: Sun Aug 27, 2006 1:28 pm
Location: The Netherlands
Been thanked: 1 time
Contact:

Re: Nederlandse vertaling.

Post by Alfred »

Het Nederlandse taalbestand is door mij bijgewerkt (verbeteringen, aanvullingen, etc.) t/m EssentialPIM versie 3.7 (release candidate 1).

Zie voor het downloaden en meer informatie dit bericht in het Translation forum.
Dutch translator of EssentialPIM
vahoje
Posts: 3
Joined: Fri Sep 30, 2011 10:23 am

Re: Nederlandse vertaling.

Post by vahoje »

Hallo
Hier mijn eerste post op dit forum ('k weet niet als ik op goeie plaats zit ?) :
Ik gebruik de Essential PIM agenda al enkele jaren op mijn (oude) PC met Window XP met volle tevredenheid
Onlangs heb ik mij een Laptop (Window 7) aangeschaft en ook daarop de Essential PIM agenda geïnstalleerd.
Op beide computers draait nu de versie 4.2.4.0
Tot mijn ontsteltenis moet ik vaststellen dat op de Laptop (Win 7) :
1. de " tijd " voor de afspraken als 12 uren wordt weergegeven ( AM & PM) en op de PC met dezelfde versie en taalinstelling als 24 uren
2. De maanden van het jaar in het Engels worden vermeld en op de PC met dezelfde versie en taalinstelling in het Nederlands
Heb ik iets verkeerds gedaan, fout ingesteld ??? Ben ik de enige ???
Kan ik op de laptop met Win 7 hetzelfde uitzicht hebben als op de PC met Window XP
Werd dit al gemeld ???

Vooraf dank voor alle reacties
Jean

Jean,
welkom in onze leuke groep EssentialPim gebruikers.
Zoals Peter reeds doorgaf is het beter een nieuwe topic te starten in plaats van een reply.
Hierbij sluit ik deze topic Nederlandse vertaling.
U kan altijd indien u verdere inlichtingen wil een nieuwe topic starten.
Last edited by gui on Sat Oct 01, 2011 5:53 pm, edited 1 time in total.
Reason: topic niet meer actueel
User avatar
PeCe
Guru
Posts: 1404
Joined: Tue Jul 13, 2010 1:49 pm
Location: Spakenburg, Netherlands
Has thanked: 101 times
Been thanked: 329 times

Re: Nederlandse vertaling.

Post by PeCe »

Een vraag in het Nederlands in de Nederlandse support groep is akkoord, al was het mooier geweest als je een nieuw topic had gestart in plaats van een reply op een ander topic, welke in deze niet terzake doet.

Dit probleem is al vaker aan de orde geweest het is een fout van Windows. Ik weet niet hoe goed je engels is, maar de oplossing van je probleem kan je hier vinden: viewtopic.php?f=2&t=9809&p=41104

Dus in het configuratie scherm, regional en language (land en taal) openen, in de eerste tab, de bovenste keuze balk tijdelijk op een andere taal zetten, daarna terugzetten en in veel gevallen is het probleem dan opgelost. Eventueel kan je ook hetzelfde doen met de keuze in de 2e tab, maar dat is meestal niet nodig. Succes, mocht het niet lukken laat het dan even weten.
Peter Tak
The Netherlands
Moderator and Dutch translator for EPIM
EPIM 11.8.4 Pro portable / Android EPIM 6.0.17
Locked