lifetime update

Discuss EssentialPIM in Dutch

Moderators: PeCe, Moozer

Post Reply
remcoc
Novice

lifetime update

Post by remcoc »

Ik vraag me nog 1 ding af, ik heb in 2010 de pro versie aangeschaft met synchronisatiepakket. alles erop en eraan, en ineens lees ik dat ik moet gaan betalen voor updates, maar op de website zelf staan dat als je de pro versie hebt aangeschaft, je verzekerd ben van de updates. hoe zit dit nou. krijg ik nu wel of niet de gratis updates, of wordt ik toch op extra kosten gezet (welke overigens niet meer via ideal betaald kunnen worden).

ik hoor het graag
tesro
Guru
Has thanked: 6 times
Been thanked: 9 times

Re: lifetime update

Post by tesro »

Hoi
Je hebt waarschijnlijk een PRO versie aangeschaft voor een jaar gratis updates.
Er bestaat een LIFTIME versie voor permanente gratis updates.
In jouw geval kun je jouw PRO versie omzetten naar PRO LIFTIME door "Renew EssentialPIM Pro license" en dan te kijken bij "Lifetime updates for EssentialPIM Pro" dan wordt je PRO versie omgezet naar LIFTIME PRO.

Als je kijkt bij Help->Over... dan zie je tot hoelang je gratis updates krijgt.
Windows 10 EssentialPIM Pro 8.6.1 Desktop and 8.6.1 Portable
Sansung Galaxy a20 Android 9 EssentialPIM 5.7 beta 2 pro
PeCe
Guru
Has thanked: 101 times
Been thanked: 348 times

Re: lifetime update

Post by PeCe »

Volgens mij was er in 2010 nog geen lifetime optie, dus zal je vermoedelijk net als ik en anderen een PRO versie hebben gekocht. Daarbij kreeg je "gratis" het synchronisatie pakket. ECHTER kocht je maar voor één jaar recht op updates van de software, wel heb je door je aankoop recht op support voor onbepaalde tijd.

Deze regel staat volgens mij al sinds jaren bij het begin van het BUY/AANKOOP-scherm;
After buying EssentialPIM Pro, you can use it forever. In addition, you are entitled to free updates for one year starting from your purchase date. All registered customers automatically receive free priority lifetime support.

Volgens mij sinds dit jaar kun je bij aankoop kiezen tussen
EssentialPIM Pro (Desktop/Portable) _ $39.95
EssentialPIM Pro Lifetime License* _ _$79.95

Bij de eerste optie krijg je nog steeds die één jaar recht op updates en levenslang recht op support.
Bij de tweede krijg je alle toekomstige updates en de support.

ALS je EPIM (wat je aangeeft al eens hebt gekocht, dan kan je je licentie (recht updates) vernieuwen, waarbij je kan kiezen voor jaarlijks of het eerder genoemde levenslang recht op updates;

Renew EssentialPIM Pro license
1 year of updates for EssentialPIM Pro _ $19.95
Lifetime updates for EssentialPIM Pro _ $39.95

Als je voor de 2e optie kiest, dan krijg je ook in de toekomst alle updates.

Vergelijk het maar met Micro$oft office, je koopt een versie, niet het recht om alle nieuwe versies te ontvangen. Nieuwe releases moet je dan weer "gewoon" kopen. Wel krijg je bij Micro$oft alle patches en ServicePacks gratis, maar dan blijft het verder dezelfde release. Dit is vergelijkbaar met de updates die je van EPIM voor een jaar krijgt.

In jouw geval heb je dus de keuze.
Blijven werken met de oudere versie en niets extra betalen. Je krijgt wel support, maar geen nieuwe functionaliteit.
OF als je EPIM goed vind, en twijfelt, dan kan je opnieuw voor een jaar nieuwe updates (releases en functionaliteit) kiezen.
OF als je EPIM goed vind, kies dan voor lifetime updates en je kan van alle nieuwe functionaliteiten in de toekomst mee profiteren.
Peter Tak
The Netherlands
Moderator and Dutch translator for EPIM
EPIM 12.1.4 Pro portable / Android EPIM 6.0.17
Post Reply