Dutch translation

The forum for translators and users of localized versions
Alfred
Expert
Been thanked: 1 time

Re: Dutch translation

Post by Alfred »

Het Nederlandse taalbestand is door mij bijgewerkt (verbeteringen, aanvullingen, etc.) t/m EssentialPIM versie 3.1 Release Candidate 1. Het meest recente taalbestand zal van heden altijd als bijlage aan het openingsbericht in deze discussie toegevoegd zijn om misverstanden te voorkomen.

Aan versie 3.1 zijn opnieuw een groot aantal nieuwe functies toegevoegd (spellingscontrole, etiketten afdrukken, etc).

De eerder gemelde problemen met het dubbel gebruik van item #6065 zijn opgelost.

Laten we hopen dat Epim nu bij de officiële release van v. 3.1 wel het laatste taalbestand bijvoegt...
Dutch translator of EssentialPIM
Alfred
Expert

Post by Alfred »

Het Nederlandse taalbestand is door mij bijgewerkt (verbeteringen, aanvullingen, etc.) t/m EssentialPIM versie 3.1.2. Het meest recente taalbestand zal van heden altijd als bijlage aan het openingsbericht in deze discussie toegevoegd zijn om misverstanden te voorkomen.
remcoc
Novice

Post by remcoc »

ik zal waarschijnlijk iets mega fout doen, maar als ik het dutch.lg bestand wil downloaden, krijg ik een nieuw veld in mijn scherm met heeeeeeeeeeeeel veel acabadabra teksten maar geen download bestandje welke ik kan binnen halen, wat doe ik fout of wat moet ik juist doen op dat moment

remco
Alfred
Expert

Post by Alfred »

remcoc wrote:ik zal waarschijnlijk iets mega fout doen, maar als ik het dutch.lg bestand wil downloaden, krijg ik een nieuw veld in mijn scherm met heeeeeeeeeeeeel veel acabadabra teksten maar geen download bestandje welke ik kan binnen halen, wat doe ik fout of wat moet ik juist doen op dat moment

remco
Hallo Remco, ik heb de link net nog even gecontroleerd en die werkt prima: In Firefox krijg ik met links klikken op de link keurig een download venster. Welke browser gebruik je? Ook bij IE zou je met links klikken op de link een venster moeten krijgen wat je met het bestand wilt doen.
Je kan het taalbestand ook downloaden van de Epim website. Dit is de directe link:
http://www.essentialpim.com/download/lfiles/Dutch.lng
(Rechts klikken op de link en kiezen voor Opslaan)
gui
Guru

Post by gui »

Alfred wrote:
remcoc wrote:ik zal waarschijnlijk iets mega fout doen, maar als ik het dutch.lg bestand wil downloaden, krijg ik een nieuw veld in mijn scherm met heeeeeeeeeeeeel veel acabadabra teksten maar geen download bestandje welke ik kan binnen halen, wat doe ik fout of wat moet ik juist doen op dat moment

remco
Hallo Remco, ik heb de link net nog even gecontroleerd en die werkt prima: In Firefox krijg ik met links klikken op de link keurig een download venster. Welke browser gebruik je? Ook bij IE zou je met links klikken op de link een venster moeten krijgen wat je met het bestand wilt doen.
Je kan het taalbestand ook downloaden van de Epim website. Dit is de directe link:
Alles ok Alfred.
Gui
remcoc
Novice

Post by remcoc »

sorry alfred,

door megadrukte werk nog niet toegekomen aan de check, ga het nu meteen doen. je hoort van me. enne dank je wel alvast

remco
remcoc
Novice

Post by remcoc »

nee helaas krijg een heel nieuw veld op ie 8 met alleen maar computerteksten maar geen link erbij

in elk geval nog bedankt

remco
Alfred
Expert

Post by Alfred »

remcoc wrote:nee helaas krijg een heel nieuw veld op ie 8 met alleen maar computerteksten maar geen link erbij
Vreemd, ik vrees dat er iets niet klopt met de instellingen van IE op jouw PC. Heb je mijn laatste suggestie ook geprobeerd:
gui
Guru

Post by gui »

remcoc wrote:nee helaas krijg een heel nieuw veld op ie 8 met alleen maar computerteksten maar geen link erbij

in elk geval nog bedankt

remco
Hi,

zoals Alfred doorgeeft, met de rechtermuisknop klikken op de link die ik doorgeef en daarna opslaan als. Dat taalbestand plaatsen in de map essentialpim.

Gui
Alfred
Expert

Post by Alfred »

Het Nederlandse taalbestand is door mij bijgewerkt (verbeteringen, aanvullingen, etc.) t/m EssentialPIM versie 3.2 Release Candidate 2. Het meest recente taalbestand zal van heden altijd als bijlage aan het openingsbericht in deze discussie toegevoegd zijn om misverstanden te voorkomen.
Alfred
Expert

Post by Alfred »

Het Nederlandse taalbestand is door mij bijgewerkt (verbeteringen, aanvullingen, etc.) t/m EssentialPIM versie 3.2 Release Candidate 4. Het meest recente taalbestand zal van heden altijd als bijlage aan het openingsbericht in deze discussie toegevoegd zijn om misverstanden te voorkomen.
Alfred
Expert

Post by Alfred »

Het Nederlandse taalbestand is door mij bijgewerkt (verbeteringen, aanvullingen, etc.) t/m EssentialPIM versie 3.5 Release Candidate 2. Het meest recente taalbestand zal van heden altijd als bijlage aan het openingsbericht in deze discussie toegevoegd zijn om misverstanden te voorkomen.
Alfred
Expert

Post by Alfred »

Het Nederlandse taalbestand is door mij bijgewerkt (verbeteringen, aanvullingen, etc.) t/m EssentialPIM versie 3.5 (final release). Het meest recente taalbestand zal van heden altijd als bijlage aan het openingsbericht in deze discussie toegevoegd zijn om misverstanden te voorkomen.
Alfred
Expert

Post by Alfred »

Het Nederlandse taalbestand is door mij bijgewerkt (verbeteringen, aanvullingen, etc.) t/m EssentialPIM versie 3.7 (release candidate 1). Het meest recente taalbestand zal van heden altijd als bijlage aan het openingsbericht in deze discussie toegevoegd zijn om misverstanden te voorkomen.
Post Reply